GRATIS VERZENDING | Bij bestellingen boven €35

Veelgestelde vragen

De feiten in een notendop: alles wat u moet weten

Veelgestelde vragen

Wij bieden ondersteuning voor iDeal, Bankoverschrijving, Paypal, Apple Pay en Klarna.

U kunt deze betalingsmethoden selecteren bij het afrekenen. Voor abonnementen bieden wij alleen creditcard, iDeal en Paypal aan.

U kunt de capsules tot 2 jaar na aankoop in de glazen verpakking bewaren.

Verzending & retourneren

Binnen Nederland

Voor 23:00 besteld, wordt de volgende (werk)dag geleverd. In enkele gevallen kan de verzending 1 tot 2 werkdagen langer duren, hiervoor zijn we afhankelijk van vervoerders PostNL & UPS.

België

1-3 werkdagen

Wat als ik niet thuis ben?

Als u niet thuis bent, wordt het de volgende dag opnieuw bezorgd of neemt de bezorgpartner contact met u op om een nieuwe bezorgdatum af te spreken, afhankelijk van het land en de bezorgmethode die u hebt gekozen.

Het kan ook zijn dat u uw pakket bij uw plaatselijke postkantoor moet afhalen als het niet bij u kan worden afgeleverd.

Wij willen dat u vertrouwen heeft in elke aankoop en wij willen u een uitstekende klantenservice bieden. Controleer uw zending zorgvuldig bij aankomst om er zeker van te zijn dat deze niet beschadigd is tijdens het transport.

30 dagen geld terug garantie

Als u niet tevreden bent met onze producten, kunt u binnen 30 dagen na ontvangst van het product het volledige aankoopbedrag terugvragen. De klant is verantwoordelijk voor de retourzending.

In het geval van een defect vergoeden wij de retourkosten en zorgen wij voor een vervangend product of betalen wij de oorspronkelijke aankoopprijs terug.

Stuur uw zending naar:

Purovitalis Retourzendingen
A. Hofmanweg 5a
2031 BH Haarlem
Nederland

Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een bevestigingse-mail met een trackinglink. Hiermee kunt u de status van uw pakket volgen en de voortgang tijdens het verzendproces volgen.

Daarnaast kunt u inloggen op uw account op onze website en uw laatste bestelling bekijken. Van daaruit kunt u naar de bestelpagina navigeren en gedetailleerde informatie over uw aankoop bekijken, waaronder het bestelnummer, de gekochte artikelen en de verwachte leverdatum. Zo hebt u altijd volledig zicht en controle over uw bestelling en verloopt het proces zo naadloos en gemakkelijk mogelijk. Als u vragen of problemen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice op support@purovitalis.com, zij helpen u graag verder.

We begrijpen dat een zoekgeraakt pakket frustrerend kan zijn. Hier zijn de stappen die je moet volgen:

1. Controleer de afleverstatus:

Controleer de trackinginformatie van de bezorger. Soms kunnen er vertragingen optreden door onvoorziene omstandigheden. Wacht een paar dagen na de geschatte leverdatum om te zien of het pakket aankomt.

2. Neem contact op met de vervoerder:

Als de trackinginformatie aangeeft dat het pakket “verloren” is of als het gedurende langere tijd niet is bijgewerkt, neem dan contact op met de klantenservice van de vervoerder. Geef hen je trackingnummer en alle relevante details. Zij kunnen een onderzoek instellen naar de verblijfplaats van je pakket.

3. Neem contact op met de klantenservice van de winkel waar je de aankoop hebt gedaan (indien van toepassing):

Als je een aankoop hebt gedaan bij een specifieke verkoper of online winkel, neem dan contact op met hun klantenservice. Als dit niet van toepassing is op u, neem dan contact op met de klantenservice van Purovitalis.

4. Dien een claim in voor een verloren pakket:

Als de vervoerder bevestigt dat je pakket inderdaad zoek is, dien dan een verzoek in bij de vervoerder. Zij zullen je door de nodige stappen en vereisten loodsen. Houd alle relevante documenten of ontvangstbewijzen bij de hand voor de claimprocedure.

5. Controleer je afleveradres:

Zorg ervoor dat het afleveradres dat je tijdens de aankoop hebt opgegeven correct en up-to-date is. Soms worden pakketten verkeerd afgeleverd door onjuiste adressen.

6. Verzekerde zendingen:

Als je een verzendverzekering hebt afgesloten, controleer dan de voorwaarden om te zien of je in aanmerking komt voor een terugbetaling of vervanging. Dien indien van toepassing een claim in bij de verzekeringsmaatschappij.

7. Neem contact met ons op (indien verschillend van de vervoerder):

Als het pakket naar jou is verzonden door iemand anders dan jijzelf, informeer dan de afzender over het zoekgeraakte pakket. Mogelijk moeten zij met de vervoerder overleggen om het probleem op te lossen.

8. Wees geduldig tijdens het onderzoek:

Als je eenmaal een claim hebt ingediend of een onderzoek hebt ingesteld, wees dan geduldig tijdens het proces. Een onderzoek kan even duren, maar de vervoerder zal zijn best doen om het pakket te vinden of een oplossing te bieden.

9. Regelmatig opvolgen:

Blijf in contact met de vervoerder en/of purovitalis over de status van uw claim of onderzoek. Regelmatige follow-ups kunnen het proces versnellen.

10. Preventie voor toekomstige zendingen:

Overweeg in de toekomst te kiezen voor diensten met ontvangstbevestiging, handtekeningvereisten of pakketverzekering voor waardevolle items.

11. Blijf op de hoogte:

Blijf op de hoogte van alle informatie van de vervoerder of verkoper over het zoekgeraakte pakket. Zij kunnen contact met u opnemen met updates of oplossingsmogelijkheden.

Vergeet niet dat zoekgeraakte pakketten zelden voorkomen, maar als het toch gebeurt, zijn wij er om je tijdens het hele proces bij te staan. Aarzel niet om contact op te nemen met de klantenservice van Purovitalis voor aanvullende hulp of problemen.

Bij Purovitalis zijn we toegewijd aan het leveren van uitzonderlijke service aan u, onze gewaardeerde klanten. Om een soepele en efficiënte levering van pakketten te garanderen, bieden wij het gemak van het afleveren van pakketten op aangewezen toegangspunten wanneer u niet beschikbaar bent om ze in ontvangst te nemen op het opgegeven afleveradres. Het is echter belangrijk dat u ons beleid voor het ophalen van pakketten begrijpt en naleeft om ongemak of misverstanden te voorkomen.

Beleid voor het ophalen van pakketten:

Aangewezen toegangspunten:

  • Purovitalis biedt u de mogelijkheid om een aangewezen toegangspunt te kiezen (bijv. een lokale winkel of een afhaalcentrum) als alternatieve afleverlocatie voor hun pakketten.
  • U wordt geïnformeerd over de locatie van het toegangspunt en de openingstijden tijdens de kennisgeving van de pakketlevering door de vervoerder.

Kennisgeving van aankomst van pakket:

  • Na een geslaagde levering op het toegangspunt zal de vervoerder je via e-mail, sms of een ander communicatiemiddel van je voorkeur op de hoogte brengen, zoals aangegeven in de leveringsvoorkeuren op de website van de vervoerder.

Afhaalvenster:

  • Er wordt van je verwacht dat je je pakketten afhaalt bij het aangewezen toegangspunt binnen een redelijk tijdsbestek zoals aangegeven in de kennisgeving.
  • Het afhaalvenster wordt je duidelijk meegedeeld samen met de kennisgeving van de pakketlevering.

Niet afhalen en verbeurdverklaring:

  • In het geval dat u uw pakket niet afhaalt binnen het aangewezen afhaalvenster, zal het worden beschouwd als een niet-afhaling.
  • Purovitalis is niet aansprakelijk voor terugbetaling of vervanging van pakketten die niet binnen de gestelde termijn zijn opgehaald.

Verantwoordelijkheid voor pakketbeveiliging:

  • Zodra het pakket is afgeleverd bij het toegangspunt, gaat de verantwoordelijkheid voor de veiligheid en staat van het pakket naar u over.
  • U wordt geadviseerd om uw pakketten onmiddellijk op te halen om verlies, schade of diefstal te voorkomen.

Uitzonderingen:

  • In uitzonderlijke gevallen, zoals geldige medische noodgevallen of onvermijdelijke omstandigheden, kunt u contact opnemen met onze klantenservice om hun situatie te bespreken en mogelijke oplossingen te onderzoeken.

Hulp van de klantenservice:

  • Ons klantenserviceteam is beschikbaar voor vragen of problemen met betrekking tot het afleveren of ophalen van pakketten of toegangspunten.
  • U wordt aangemoedigd om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam voor hulp met betrekking tot hun pakketten.


Bij Purovitalis geloven we in transparantie en effectieve communicatie met u. Dit beleid voor het ophalen van pakketten is ontworpen om een soepel en betrouwbaar leveringsproces te garanderen en uw gemak te vergroten. Wij waarderen uw begrip en medewerking bij het naleven van dit beleid, waardoor wij u de best mogelijke service kunnen bieden.

Dit beleid kan naar goeddunken van Purovitalis worden gewijzigd. Eventuele updates of herzieningen zullen tijdig aan onze klanten worden meegedeeld. Door gebruik te maken van onze diensten gaan klanten akkoord met de voorwaarden in dit beleid.

Supplementen van Purovitalis in Europa

Purovitalis is een gerenommeerd gezondheids- en wellnessbedrijf dat zich toelegt op het leveren van hoogwaardige en innovatieve producten ter ondersteuning van het algehele welzijn en een lang leven. Een van hun paradepaardjes is NMN (Nicotinamide Mononucleotide), een natuurlijk voorkomende verbinding die bekend staat om zijn potentiële voordelen voor de gezondheid.

Ja, Purovitalis mag NMN verkopen binnen Europa. Het bedrijf voldoet aan alle relevante voorschriften en normen die vereist zijn voor de verkoop en distributie van voedingssupplementen. Ons NMN wordt bijvoorbeeld regelmatig in het lab geanalyseerd om er zeker van te zijn dat het meer dan 99% zuiver is en geen onzuiverheden bevat. Dit zorgt ervoor dat het veilig en stabiel is voor consumptie.

Volg altijd de aanbevolen dosering van Purovitalis op de verpakking van het product of zoals geadviseerd door een arts. Het is cruciaal om de juiste dosering aan te houden om de veiligheid te garanderen en de potentiële voordelen te maximaliseren.

Purovitalis NMN kan direct worden gekocht via de officiële website of via geautoriseerde verkooppunten binnen Europa.

NMN Poeder & Capsules

NMN is een derivaat van vitamine B3 (Niacine) en een voorloper van een andere essentiële verbinding genaamd NAD+ (Nicotinamide Adenine Dinucleotide). NAD+ speelt een cruciale rol in de cellulaire energieproductie en verschillende andere fysiologische processen.

NMN is het onderwerp geweest van uitgebreid onderzoek en heeft aan populariteit gewonnen vanwege zijn potentiële anti-verouderingseigenschappen en verschillende voordelen voor de gezondheid. Het is veelbelovend gebleken voor de ondersteuning van cellulaire gezondheid, metabolisme, cognitieve functie en energieniveaus.

Onze NMN wordt met trots geproduceerd in de Europese Unie, specifiek in Litouwen, waardoor wij het eerste en enige Europese NMN-merk zijn. In tegenstelling tot veel andere merken op de markt komt ons NMN niet uit China, waardoor onze klanten met een gerust hart kunnen weten dat de producten die ze gebruiken gemaakt zijn volgens de hoogste kwaliteits- en veiligheidsnormen. Door voor onze in Europa gemaakte NMN te kiezen, investeert u niet alleen in het beste voor uw gezondheid, maar steunt u ook een duurzame en verantwoordelijke toeleveringsketen.

Bij elke fles van ons product wordt een maatschepje voor 250 mg poeder geleverd. Door de verzending kan het echter gebeuren dat het schepje onder het poeder op de bodem van het flesje terechtkomt. In dit geval kunt u een theelepel gebruiken om het eruit te scheppen.

Als het er nog steeds niet is, neem dan contact met ons op via support@purovitalis.com of bel ons op +3120 308 6767

Onze NMN wordt gemaakt met behulp van een natuurlijk proces op basis van enzymen, waardoor het een veilig en natuurlijk alternatief is voor chemisch vervaardigde producten. In tegenstelling tot chemische processen behoudt onze op enzymen gebaseerde methode de zuiverheid en kracht van het NMN, waardoor u verzekerd bent van het best mogelijke product voor uw gezondheid en welzijn. Bovendien is onze op enzymen gebaseerde methode duurzamer en milieuvriendelijker, waardoor het een verantwoorde keuze is voor mensen die om de planeet geven. Kortom, onze NMN wordt gemaakt met enzymen, een natuurlijk en veilig alternatief voor chemisch vervaardigde producten.

Ja, wij garanderen de zuiverheid van ons NMN. We gebruiken kleine batches om afbraak te minimaliseren en de hoogste kwaliteit van het product te garanderen. Ons NMN wordt ook door een extern laboratorium getest om een zuiverheid van 99% of hoger te bevestigen, waardoor onze klanten erop kunnen vertrouwen dat ze het zuiverste en meest effectieve NMN op de markt krijgen. Onze toewijding aan zuiverheid is duidelijk zichtbaar in onze strenge normen en rigoureuze testen, waardoor wij de beste keuze zijn voor mensen die op zoek zijn naar een NMN-supplement van hoge kwaliteit. Onze zuiverheidscertificaten van derden kunt u hier vinden.
NMN, of nicotinamide mononucleotide, werkt door de niveaus van NAD+ in het lichaam te verhogen. NAD+ is een belangrijk co-enzym dat een sleutelrol speelt in de energiestofwisseling, DNA-herstel en andere cellulaire processen. Door NMN als supplement te gebruiken, kan het helpen om het NAD+-niveau te verhogen, wat op zijn beurt de algehele gezondheid en het welzijn kan helpen verbeteren.

Wanneer u in uw account bent. Klik op Meer details weergeven, aan de rechterkant kunt u een kortingscode toevoegen aan uw volgende besteldatum.

Opmerking: U moet een actieve account bij ons hebben. Als u een abonnement neemt, wordt er niet automatisch een account aangemaakt. U kunt hier zien hoe.

De aanbevolen dosering NMN kan variëren afhankelijk van het persoon en het specifieke gebruiksdoel. Over het algemeen varieert een typische dosis NMN van 250 mg tot 1000 mg per dag, waarbij sommige onderzoeken hogere doses tot 2000 mg per dag gebruiken. Het is belangrijk om een professional uit de gezondheidszorg te raadplegen voordat u begint met het nemen van een supplement, vooral als u een medische aandoening heeft of medicijnen gebruikt. Zij kunnen u adviseren over de beste dosering en gebruiksinstructies voor uw specifieke behoeften. Meer informatie over een recent onderzoek naar de veiligheid en werkzaamheid van nmn vindt u hier. Hieronder vindt u een tabel met mogelijke doseringen.
Leeftijd/Gewicht NMN dosering
30-40 jaar/60kg-70kg 200mg-400mg/dag
40-50 jaar/70kg-80kg 400mg-600mg/dag
Ouder dan 50 jaar/80 kg 800mg-1200mg/dag
Onze Liposomale NMN Capsules zijn speciaal samengesteld om de absorptie 2 tot 3 keer te verbeteren, waardoor het een van de meest effectieve vormen van NMN op de markt is. Vanwege de verbeterde absorptie raden wij aan om slechts 2 capsules per dag in te nemen voor de meeste mensen en 3 capsules per dag voor mensen ouder dan 50 jaar.

Ons NMN is stabiel en kan gewoon op een koele en donkere plaats bewaard worden. Wanneer de temperatuur boven de 25 graden Celsius komt, raden wij aan om het in een koelkast te bewaren. Dit helpt om de werkzaamheid en effectiviteit te behouden door het afbraakproces, veroorzaakt door blootstelling aan licht, warmte en vochtigheid, te vertragen. Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat de verpakking goed afgesloten is om het te beschermen tegen vocht en lucht. Het is ook belangrijk om te weten dat NMN tegen licht beschermd moet worden en in een lichtbestendige verpakking bewaard moet worden. Ons NMN wordt geleverd in eersteklas Miron Glass om te helpen beschermen tegen uv en ander licht.

Opmerking: Onze liposomale NMN capsules zijn speciaal samengesteld om het NMN tegen afbraak te beschermen door het gebruik van liposomen. Deze kleine bolletjes van lipiden beschermen de NMN moleculen tegen de negatieve effecten van licht, hitte en vochtigheid, waardoor ze stabiel blijven bij kamertemperatuur. Hoewel het niet nodig is om ze in de koelkast te bewaren, raden wij aan om dit wel te doen bij extreme temperaturen, omdat dit verder helpt om de werkzaamheid en effectiviteit van het NMN te behouden.

NMN-poeder kan onder de tong geplaatst worden totdat het opgelost is. Daarnaast kan het ook direct doorgeslikt worden samen met wat lichte yoghurt om de absorptie te verbeteren.

Onze Liposomale NMN capsules kunnen op een lege maag ingenomen worden. De capsules hebben een klein formaat zodat ze gemakkelijk doorgeslikt kunnen worden. Om het makkelijker te maken kunt u wel water gebruiken.

NMN wordt over het algemeen als veilig beschouwd voor consumptie wanneer het volgens voorschrift wordt gebruikt. Het is echter essentieel om een arts te raadplegen voordat je met een nieuw voedingssupplement begint, vooral als je een onderliggende medische aandoening hebt of medicijnen gebruikt.

NMN is over het algemeen veilig voor volwassenen, maar specifieke groepen zoals zwangere vrouwen, vrouwen die borstvoeding geven en personen met bepaalde medische aandoeningen moeten een arts raadplegen voordat ze NMN-supplementen gebruiken.

Hoewel NMN veelbelovend is in het ondersteunen van verschillende aspecten van de gezondheid, moet het niet beschouwd worden als een vervanging voor een evenwichtige voeding, regelmatige lichaamsbeweging en een gezonde levensstijl. Het kan het beste worden gebruikt als onderdeel van een algemene welzijnsstrategie.

Ons NMN is stabiel en kan gewoon bewaard worden op een koele, droge plaats, uit de buurt van direct zonlicht. Bewaar ze altijd buiten het bereik van kinderen.

Wanneer de temperatuur boven de 25 graden Celsius komt, raden we aan om het in een koelkast te bewaren. Dit helpt om de werkzaamheid en potentie te behouden door het afbraakproces, veroorzaakt door blootstelling aan licht, warmte en vochtigheid, te vertragen. Het is belangrijk om ervoor te zorgen dat de verpakking goed afgesloten is om het te beschermen tegen vocht en lucht. Het is ook belangrijk om te weten dat NMN beschermd moet worden tegen licht en bewaard moet worden in een lichtbestendige verpakking. Onze NMN wordt geleverd in premium Miron Glass om te helpen beschermen tegen uv en ander licht.

Opmerking: Onze liposomale NMN capsules zijn speciaal samengesteld om het NMN te beschermen tegen afbraak door het gebruik van liposomen. Deze kleine bolletjes van lipiden beschermen de NMN moleculen tegen de negatieve effecten van licht, warmte en vochtigheid, waardoor ze stabiel blijven bij kamertemperatuur. Hoewel het niet nodig is om ze in de koelkast te bewaren, raden we wel aan om dit te doen bij extreme temperaturen, omdat dit verder zal helpen om de potentie en effectiviteit van de NMN te behouden.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt over Purovitalis NMN of de verkrijgbaarheid ervan in Europa, aarzel dan niet om contact op te nemen met de klantenservice van Purovitalis.

NMN wordt door de meeste mensen goed verdragen wanneer het in de juiste doseringen wordt ingenomen. Zoals bij elk supplement kunnen sommige mensen echter lichte bijwerkingen ervaren, zoals spijsverteringsproblemen. Als je bijwerkingen ervaart, stop dan met het gebruik en raadpleeg een professional uit de gezondheidszorg.

Herhaalservice

U ontvangt uw producten automatisch elke 30 of 60 dagen met 10% korting. Zo komt u nooit zonder te zitten! Als u voor de 60 dagen optie kiest, ontvangt u de producten slechts om de 60 dagen. 

Hebt u nog veel capsules over en wilt u deze liever opgebruiken voordat u nieuwe supplementen ontvangt? Of heeft u een andere reden waarom u uw abonnement even wilt pauzeren? Via uw eigen Purovitalis account kunt u eenvoudig uw volgende levering pauzeren. Zo kunt u eerst uw huidige longevity supplementen afmaken en beslissen wanneer u weer nieuwe supplementen wilt ontvangen. Lees hieronder welke stappen u kunt nemen om uw lidmaatschap te pauzeren.

Let op: u kunt uw abonnementsplan tot 2 dagen voor de volgende verzending wijzigen. Als u dit binnen 2 dagen doet, worden de wijzigingen toegepast op uw volgende supplementlevering.

Stap 1: Log in op uw eigen Purovitalis account. 
Stap 2: Zodra u in uw eigen Purovitalis-account bent, klikt u op “Abonnement”. 
Stap 3: Vul vervolgens het actieve abonnement in “Meer details zien”, Klik rechtsonder op “Abonnement pauzeren”. En voilà, u hebt uw productabonnement gepauzeerd.

Opmerking: U kunt ook een bestelling overslaan, dan wordt uw abonnement op de volgende besteldatum verlengd. Afhankelijk van uw cyclus kan dit 30 of 60  dagen later zijn.

Lukt het niet? Neem dan contact op met ons ondersteuningsteam via support@purovitalis.com of +3120 308 6767, wij helpen u daar graag verder. 

Wilt u een tijdje stoppen met het ontvangen van longevity supplementen? 

Liever voorgoed stoppen? U kunt uw purovitalis abonnement eenvoudig zelf opzeggen via uw eigen Purovitalis account. Lees hieronder welke stappen u kunt nemen om uw abonnement te beëindigen.

Let op: u kunt uw abonnement tot 2 dagen voor de volgende verzending wijzigen. Als u dit binnen 2 dagen doet, worden de wijzigingen toegepast op uw volgende abonnementslevering.

Stap 1: Log in op uw eigen Purovitalis account. 

Stap 2: Zodra u in uw eigen Purovitalis-account bent, klikt u op “Abonnement”. Klik vervolgens op “Abonnementsgegevens”. 

Stap 3: Klik rechtsonder op “abonnement opzeggen”. U wordt gevraagd om te bevestigen dat u uw abonnement definitief wilt opzeggen.

Lukt dit niet? Neem dan contact op met ons support team via support@purovitalis.com of +31 20 308 6767, wij helpen u daar graag verder.

Afhankelijk van uw leveringsfrequentie, 30 of 60, kunt u uw volgende besteldatum in uw account vinden. 

Op het tabblad “Gepland” ziet u al uw komende bestellingen en alle overgeslagen toekomstige besteldata.

Welke betalingsmethoden accepteert u?

Op dit moment is het alleen mogelijk om met Creditcard, iDeal en PayPal te betalen. Vanwege de beperkingen van ons systeem en de beperkingen van automatische betaling, worden niet alle betalingsproviders geaccepteerd.

Wanneer u in uw account bent. Klik op Meer details weergeven, aan de rechterkant kunt u een kortingscode toevoegen aan uw volgende besteldatum.

Opmerking: U moet een actieve account bij ons hebben. Als u een abonnement neemt, wordt er niet automatisch een account aangemaakt. U kunt hier zien hoe.

Reward Programma

Vanaf uw eerste bestelling wordt u automatisch ingeschreven in ons beloningsprogramma en verdient u punten bij elke aankoop die u doet. Deze punten kunnen vervolgens worden ingewisseld voor exclusieve kortingen en aanbiedingen op toekomstige aankopen.

Om van dit programma te kunnen profiteren, hoeft u alleen maar een account op onze website aan te maken. Zodra u een account hebt, kunt u gemakkelijk uw beloningspuntensaldo bekijken en deze op elk moment inwisselen voor kortingsbonnen.

Dit is onze manier om u te bedanken voor het kiezen van onze producten en om onze trouwe klanten te belonen. Het is een eenvoudige en gemakkelijke manier om geld te besparen op uw toekomstige aankopen en het meeste te halen uit uw investering in uw gezondheid en welzijn.

Uw spaarpunten inwisselen voor een kortingscoupon is een snel en gemakkelijk proces. Zodra u op uw account bent ingelogd, navigeert u gewoon naar het gedeelte van onze website over beloningen. Op deze pagina kunt u uw huidige puntensaldo bekijken en inwisselen voor kortingen op toekomstige aankopen. Wij bieden verschillende kortingsbonnen aan, waaronder €5, €10 en €20, zodat u de korting kunt kiezen die het beste bij uw behoeften past. Om uw punten in te wisselen, selecteert u de gewenste couponwaarde en de bijbehorende korting wordt automatisch toegepast op uw volgende bestelling.

Heeft u nog vragen?

Close

Prof. Dr. Andrea Maier

Prof. Dr. Andrea Maier is internist en hoogleraar veroudering (“longevity medicine”) aan de Vrije Universiteit in Amsterdam en de Universiteit van Melbourne, Australië. Ze bestudeert het verouderende lichaam en zoekt naar anti-verouderingsbehandelingen. Ze leidt het Center for Healthy Longevity in Singapore.
Waarom gaan we geleidelijk achteruit tijdens ons gemiddelde leven van meer dan 80 jaar? Kunnen we dat proces stoppen? Of misschien zelfs omkeren? En in hoeverre zouden we dat eigenlijk moeten willen? Maier geeft praktische tips over hoe we onze levensduur kunnen verlengen en tegelijkertijd gezond kunnen blijven.

Onderwerpen waar Andrea Maier het over heeft

  • Gezondheid
  • Veroudering en verjonging
  • Interventies om veroudering tegen te gaan
  • Gerontologie
  • Innovatie in de geneeskunde
  • Geneeskunde

 

Achtergrond Andrea Maier

Andrea Maier studeerde in 2003 af in de geneeskunde aan de Universiteit van Lübeck. Ze specialiseerde zich in interne geneeskunde aan het Leids Universitair Medisch Centrum en koos vervolgens voor de subspecialisatie Geriatrie. Hier begon haar onderzoek naar veroudering.

Waarom herhaalservice?

Bij het nemen van supplementen is consistentie de sleutel. Het kan een tijdje duren voordat u resultaten ziet, daarom is de herhaalservice kosteneffectief.

*vanaf €35 euro